San Francisco, USA - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jeannette Bertolin - van der padt - WaarBenJij.nu San Francisco, USA - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jeannette Bertolin - van der padt - WaarBenJij.nu

San Francisco, USA

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

02 Augustus 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Na 2 weken Hawaii, nu in het drukke San Francisco en helaas ook iets ander weer.... wel zon, maar een stuk kouder. Even een overgang, na het heerlijke weer in Hawaii en de relaxte mensen en leven daar. Vandaag met de cable car, moesten helaas wel lang in de rij staan voordat we mee konden... :-( Naar Fishermans's Warf, Pier 39, tour met de Hop on Hop off bus over de Golden Gate Bridge, maar helaas die lag al in de mist en het was freezing.... cold boven in de open bus toen we er overheen reden..... maar we hebben hem gezien. Morgen nog een dagje sightseeing en vrijdag naar Alcatraz en eind van de middag worden we opgehaald door Oom Claudio, die vanuit Detroit ook naar SF gekomen is om ons te zien en ook zijn nicht en neef aan ons voor te stellen. Een USA familie avondje...
Zaterdag worden we om 7.30 uur opgehaald en naar de RV gebracht om dan 2 weken rond te toeren.
Ciao de bertolinis