ALOHA, Hawaii - Reisverslag uit Kailua, Verenigde Staten van Jeannette Bertolin - van der padt - WaarBenJij.nu ALOHA, Hawaii - Reisverslag uit Kailua, Verenigde Staten van Jeannette Bertolin - van der padt - WaarBenJij.nu

ALOHA, Hawaii

Door: bertolin

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

18 Juli 2012 | Verenigde Staten, Kailua

ALOHA!!
Oops zag dus net dat mn vorige verslagen niet geplaatst waren.... nu dus wel , dus nu dubbel verslag!!
Zijn na een korte nacht vroeg op gegaan voor onze vlucht van Las Vegas naar San Francisco, hadden 1 uur om over te stappen, maar gelukkig kwamen we op dezelfde terminal aan dus waren we precies op tijd. Goede vlucht van 5 uur naar Honolulu, waar Merran en Ervino al op ons stonden te wachten. Helaas was er 1 koffer niet meegekomen, de mooie roze van Fabienne, naar die kwam gelukkig met de volgende vlucht een half uur later. Auto opgehaald en we konden daar met alle bagage en zn 6en in.... Naar het huis gereden, even bij visitorcenter gestopt om te vragen waar het precies was en hadden het al snel gevonden. What a big house.... amazing.... we feel rich now.... Een mega grote open keuken, 3 badkamers, 4 slaapkamers, zwembad, jacuzzi en 2 minuten van het strand... Helaas was het gister wat bewolkt en 's avonds regen, vanochtend ook bewolking, maar temperatuur is heerlijk. Allemaal een beetje bijkomen van de vluchten en even kijken wat we verder vandaag gaan doen,
Aloh